צבע חסין אש

סוגים שונים של צבע חסין אש 

חברת אלומות אש מספקת ללקוחותיה קשת רחבה של פתרונות מתקדמים עבור מיגון אש פאסיבי, לרבות אספקת סוגים שונים של צבע חסין אש המיוצרים על ידי ספקים עולמיים מובילים ועומדים בכל דרישות התקן הישראלי. בין היתר אנו מספקים צבעים תופחים למיגון כנגד אש של קירות גבס, למיגון עץ ואלמנטים קונסטרוקטיביים מפלדה וכדומה. לפניכם מספר דוגמאות לצבעים חסיני אש שאלומות משווקת:

  • פיירברקס לכה VIS120- לכה תוצרת החברה האנגלית PROTECT ITALAVIS, חסינת אש ושקופה, על בסיס של סולבנט לעיכוב בערה בעץ ובחומרים סופגים, עומדת בדרישות התקן הישראלי 755. הלכה מציגה חוזק מכני גבוה, היא פשוטה ליישום ומעכבת בעירה לסוגים שונים של עץ, לרבות פורניר, לבידים ו- MDF. כמו כן, מהיותה שקופה בעלת גוון משי מט היא מעולה לציפוי קירות פורניר או עץ דקורטיביים. הלכה מציגה רמה גבוהה במיוחד של עמידות בפני שחיקה.
  • FF-88-  צבע לבן תופח מעכב בעירה תוצרת החברה האמריקאית Fire Free, vמתאים ליישום על גבי סוגים שונים של חומרים לרבות קירות גבס ולעץ וכן עבור מוצרי פלסטיק, פח, פנלים מבודדים, קרטון, מבנים יבילים ועוד. בעת יצירת מגע עם אש הצבע תופח וכך יוצר שכבה הגנה המבודדת באופן מלא את המוצר הצבוע מפני האש. בנוסף, לאחר ההתנפחות יש בצבע רכיבים קראמיים מבודדים המונעים מעבר של חום. הצבע מספק מיגון לעד שעתיים בהתאם לסוג חומר הגלם המטופל. כמו כן הצבע עומד בדרישות התקן הישראלי והאמריקאי. ניתן ליישמו באמצעות גלילה, הברשה או התזה ולהוסיף מעליו צבע בכל גוון מבוקש. הצבע גם מספק מענה יעיל למקרים מיוחדים של צביעת חומר דליק במבנה ישן.
  • 5120FX- צבע תופח למיגון כנגד אש עבור אלמנטים מפלדה קונסטרוקטיביים, תוצרת החברה האנגלית WILLIAMS SHWERWIN, עומד בדרישות התקן הישראלי, האירופאי והאמריקאי. הצבע יכול לספק הגנה אף לשלוש שעות והוא מתאים לשימוש פנימי. כמו כן ניתן ליישם עליו צבע דקורטיבי בכל גוון מבוקש. את הצבע יש ליישם לאחר השמת שכבת פריימר או יסוד באמצעות הברשה, גלילה או התזה, על גבי משטחים נקיים מלכלוך, שומן או אבק.

הזמנת צבע חסין אש 

להזמנת צבע חסין אש, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם אלומות אש טכנולוגיות מיגון בע"מ בטלפון 03-9343001 או במייל info@alumotesh.co.il.

תוכן עניינים

טכנולוגיות מתקדמות למיגון מאש

יצירת קשר

  Call Now Button