אטימת מעברי תקשורת

מגוון פתרונות מתקדמים לאטימת מעברי תקשורת 

בכדי למנוע התפשטות של עשן, אש וגזים רעילים במבנים, חובה לאטום מעברי תקשורת בתקרה ובקירות באמצעות חומרים ומוצרים ייעודיים, עמידי אש ומעכבי בעירה. חברת אלומות אש מציעה ללקוחותיה מכל מגזרי המשק – עסקיים, מוסדיים ופרטיים – מגוון פתרונות מתקדמים לאטימת מעברי תקשורת שעומדים בדרישות התקן הישראלי 931/2. פתרונות איטום מעברים של חברתנו כוללים בין היתר את המוצרים הבאים:

  • איטומסט FR- משחת מסטיק לבנה אלסטומרית, ייעודית לאיטום מעברים נגד עשן ואש, לרבות מעברי תקשורת. המשחה מבוססת על פולימרים אקריליים והיא מציגה עמידות נגד אש של עד שעתיים. את המשחה מיישמים בריסוס, מריחה או הברשה.
  • לוח איטומסט FR-  לוח שעשוי מצמר סלעים קשיח שמשני צדדיו מטופל עם איטומסט, מיועד לאיטום מעברים שונים לרבות כבלים של תקשורת.
  • פלסטלינה חסינת אש PUTTY- חומר איטום בדמות פלסטלינה רטובה שלעולם אינה מתייבשת, קל ופשוט ליישמו גם ללא כלי עבודה, עמיד באש עד שלוש שעות. כמו כן חומר זה מעולה למקרים בהם מורידים או מוסיפים כבלים במעברי האש. המוצר מתאים למגוון צרכים לרבות כאלו של ועד בית, מנהלי אחזקה, בתי חולים ובתי מלון.
  • לוחות COMPOSITE SHEET-  לוחות מפח מגלוון עם ציפוי של חומר תופח בחום, המתאימים לאיטום מעברים גדולים, בין היתר עבור מערכות תקשורת ובדגש על חדרים נקיים. את הלוחות ניתן לקבל במידות שונות והם נחתכים בקלות באמצעות מספרי פח לשם התאמה מדויקת לגודל וצורת המערכות והפתחים.
  • LCI-300- חומר משחתי תופח, לא רעיל, על בסיס פולימרים אקריליים, ייעודי לאיטום מעברים נגד עשן ואש, לרבות כאלו בהם עוברים כבלי תקשורת. החומר מגן מפני אש למשך 180 דקות והוא מיושם באמצעות מריחה עם שפכטל או הזרקה עם אקדח סיליקון.
  • מערכות EZ-PATH ו- EZ-MAX- פתרון איטום חדשני למעברים של שרוול ממתכת עם חומר מילוי תופח שמסופק בשתי מידות, דרכו עוברים כבלי תקשורת בקלות ויעילות ועם אפשרות לשינוי הרכב הכבילה, ללא צורך בחידוש האיטום. בעת חשיפה לאש או לחום חומר המילוי שבשרוול תופח במהירות למילוי מלא של המעבר. המוצר מתאים למגוון צרכי תקשורת של גורמים שונים במשק, לרבות חברות הייטק, מבני ציבור, בתי חולים ועוד.
  • עוד מגוון פתרונות נוספים- כדוגמת צבע לטקס CS, כריות תופחות לאיטום ועוד.

פתרונות לאיטום מעברי תקשורות

להזמנת מוצרים לאטימת מעברי תקשורת ולעוד מידע וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם אלומות אש טכנולוגיות מיגון בע"מ בטלפון 03-9343001 או במייל info@alumotesh.co.il.

תוכן עניינים

טכנולוגיות מתקדמות למיגון מאש

יצירת קשר

  Call Now Button