חומרים חסיני אש

חומרים חסיני אש עבור מיגון אש פסיבי

חברת אלומות אש מספקת ללקוחותיה בכל רחבי הארץ, כבר יותר משני עשורים, פתרונות מתקדמים, יעילים ותקניים למיגון אש פסיבי, בין היתר בעזרת מגוון איכותי של חומרים חסיני אש שמיובאים מספקים עולמיים מובילים.

ברשות החברה חומרים מעכבי בעירה המתאימים למיגון עץ, בדים, קירות גבס, פלדה, חומרים לאיטום מעברי מערכות, ממ"דים ועוד. כל החומרים שהחברה מספקת עומדים בדרישות תקן ישראלי ובינלאומי לרבות תקני BS, DIN, EN, FM ותקני UL. 

משמעות מיגון אש פסיבי

פתרונות מיגון אש פסיבי שמסופקים על ידנו מבוססים על חומרים ומערכות עצמאיות ואמינות המיועדות להגנת מבנים בפני אש במטרה למנוע נזקים לרכוש ולנפש. חומרים ומערכות אלו מהווים למעשה חלק אינטגראלי וקבוע במבנה והם לא תלויים בגורם חיצוני אחר כמו מים, חשמל או בני אדם. מיגון אש פסיבי מיועד למנוע התפשטות של אש בחומרי גלם של המבנה על ידי שימוש בחומרים חסיני אש, מעכבי בעירה ושאינם דליקים. בנוסף, יכולים החומרים לשמש למידור מבנים לאזורי אש, למשל על ידי איטום מעבר רכיבים ומערכות שונות דרך פחתים בקירות ותקרות עמידי אש.

חומרים שונים חסיני אש 

חברתנו מייבאת ומשווקת חומרים חסיני אש איכותיים של ספקים עולמים מובילים, בכדי להגן מפני אש על סוגים שונים של חומרים, לרבות עץ, גבס, פלדה, ועוד. כך לדוגמא, אנו מספקים את סוגי החומרים הבאים:

  • פיירברקס לכה VIS120- לכה שקופה דקורטיבית בגוון מט משי שמשמשת מעכב בערה לעץ, עמידה במים ועם חוזק מכאני גבוה. הלכה קלה ליישום והיא מתאימה להגנת סוגים שונים של עץ לרבות עץ גושני, לבידים ופורניר עבור סוגים שונים של מוצרים כדוגמת חיפויי עץ, ארונות ובמות. הלכה עומדת בדרישות התקן הישראלי וניתן ליישמה בהתזה, הברשה או גלילה.
  • FF-88 – צבע לבן תופח שמעכב בערה וממגן עץ, קירות גבס וחומרים נוספים. החומר מספק עד שעתיים של מיגון בהתאם לסוג החומר עליו הוא מיושם. כמו כן מכיל הצבע רכיבים מבודדים על בסיס קראמי שגם מונעים מעבר של חום לאחר התנפחותו של הצבע.

הזמנת חומרים חסיני אש 

להזמנת חומרים חסיני אש, לעוד פרטים וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם אלומות אש טכנולוגיות מיגון בע"מ בטלפון 03-9343001 או במייל info@alumotesh.co.il.

תוכן עניינים

טכנולוגיות מתקדמות למיגון מאש

יצירת קשר

  Call Now Button